Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klaudyna
I Wanna Be Yours
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 10264
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 19:25, 02 Gru 2006 Temat postu: najlepsze płyty 2006 roku |
|
|
no dalej kochani czas na podsumowanie, rok byl calkiem udany, takze prosze o Wasze listy, tak z 10 plyt
ja jak się zastanowie to napisze rowniez
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Klaudyna
I Wanna Be Yours
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 10264
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 19:51, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
okey zaczynam tyle mi przychodzi do głowy teraz:
małpy oczywiscie
stoney - 'the scene and unseen'
the streets - 'the hardest way to make an easy living'
the rapture - 'pieces of the people we love'
the sunshine underground - 'raise the alarm'
pustki - 'do mi no' mimo wszystko
thom yorke - 'eraser'
the long blondes - 'someone to drive you home'
yyys - 'show your bones'
mystery jets - 'making dens'
coldcut - 'sound mirrors'
a tak poza lista to fajne nowe plytki są - kasabian, dirty pretty things, the raconters, iamx, get cape. wear cape. fly. o i lily allen jeszcze!
w ogole tyle nowych plyt wyszlo, ze sie okazuje ze polowy nie sluchalam jeszcze, wiec calkiem mozliwe ze sie lista zmieni
|
|
Powrót do góry |
|
|
E.
All My Own Stunts
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 5278
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: łorsoł, yO!
|
Wysłany: Sob 20:09, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Moja dziesiątka przedstawia sie następująco:
(kolejność przypadkowa )
1. Arctic Monkeys - "Whatever People Say I Am, That's What I'm Not"
To chyba logiczne
2. The Strokes - "First Impressions Of Earth"
Mimo wielu różnych opinii na temat najnowszego wydawnictwa nowojorczyków dla mnie osobiście ta płyta jest absolutnie rewelacyjna
3. Mando Diao - "Ode to Ochrasy"
Trzeba znać - tyle
4. Yeah Yeah Yeahs - "Show Your Bones"
Trio z Nowego Yorku wróciło jak burza. Tak trzymać
5. Camera Obscura - "Let's get out of this country"
Młodszy kuzyn rewelacyjnego Belle&Sebastian z płyty na płytę gra coraz lepiej i coraz odważniej, polecam
6. Jamiroquai - "High Times: Singles 1992-2006"
Bo to Jamiroquai. A Jamiroquai obowiązkowo znać nalezy.
7. The Brand New Heavies - "Get Used To It"
Za powrót do korzeni. Za "You're the universe". Za wiele udanych bałnsów. Za najlepsze funkowe rytmy. Za istnienie.
8. Feist - "Open Season"
Czyli znane i lubiane przeboje Feist w trochę innym brzmieniu.. Ciekawe mixy, akustyki.. polecam!
9. Phoenix - "It's Never Been Like That"
Nie tylko Brytyjczycy potrafią grać na gitarze. Ci Francuzi znają sie na rzeczy.
10. Moloko - "Catalogue"
Greatest Hits czyli. Wszystkie największe hiciory przebojowego duetu na jednej płycie. Na bałnsy i nietylko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Klaudyna
I Wanna Be Yours
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 10264
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 22:44, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
no wlasnie tak myslalam o high times, ale to skladak w sumie i tak dziwnie
ale oczywsice tez sie nalezy, bo greates hits jamior to juz w ogle jest mint
|
|
Powrót do góry |
|
|
Klaudyna
I Wanna Be Yours
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 10264
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 22:46, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a nowych stroksow tez lubie...
chociaz nie wszytsko z tej plyty, ale jak ostatnio mi w odwarzaczu polecialo juicebox, to doszlam w 3min do domku, a zazwyczaj ide tak z 10 tak zaczelam dylajaco isc
|
|
Powrót do góry |
|
|
E.
All My Own Stunts
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 5278
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: łorsoł, yO!
|
Wysłany: Sob 23:23, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No bo ta płyta Strokesów to bardzo zróżnicowana jest, ale fakt faktem, że jak słyszę niektóre kawałki to nie mogę stać w miejscu
A Jamiro to musiałam umieścić obowiązkowo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|